Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


396! Nowa odmieniona

 Owsianka* z jabłkiem, cukinią, cynamonem, masłem orzechowym i miodem
Porridge* with apple , zucchini, cinnamon , peanut butter and honey.

 *Jak już ugotuję płatki owsiane dodaje na koniec po łyżeczce : otrąb owsianych, otrąb pszennych, zarodków pszennych, len mielony i mojej nowości ... mistrzowską mieszankę mąk ryżowej,jaglanej i konopnej ze skiełkowanych ziaren brązowego ryżu, prosa i nasion konopi. :)
*added the spoon of : oat bran , wheat bran , ground flaxseed, rice flour, millet flour and hemp seeds.

Po kilku miesiącach odżywam na nowo. Może za sprawą zapisania się na siłownię i pierwszego treningu. Może to coś innego. Nieważne. 
Nie chce wracać do tego co zostawiam za sobą. Pora cieszyć się życiem.

5 komentarzy:

  1. wygląda świetnie i na pewno tak smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak miło, że wracasz! tak wiele się tu zmieniło, w blogsferze, ale jak widać "stare" blogi dalej żyją ;) Pozdrawia, Daria - niegdyś teenager ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak smacznie wygląda! Ta ultrazdrowa posypka robi wrażenie ;)

    Zapraszam do siebie ;) http://simplejoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń