Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


395!

Owsianka z bananem, cukinią , masłem orzechowym i prażonym słonecznikiem i sezamem.
Porridge with banana, zucchini, peanut butter and roasted sunflower and sesame seeds. 

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie owsianki!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda zniewalająco!
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianki są świetne! Wszystko do nich pasuje :)
    http://nackany-zeszycik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne śniadanie + to co kocham, czyli masło orzechowe ;)
    Już od dawna tu zaglądam ale od krótkiego czasu sama próbuję swoich sił na blogu,
    dlatego zapraszam do siebie : zdroweuzaleznienie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oh moja kochana cukinia sie znalazla <3 uwielbiam w kazdej postaci :3

    OdpowiedzUsuń