Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


RICHMONT WINTER HOT!

 Herbata Richmont - Mexican Dream Mulled
Richmont Tea - Mexican Dream Mulled

 Po raz kolejny otrzymałam cudny zestaw herbatek Richmont. Tym razem Richmont winter hot z specjalną szklanką i spodkiem. Seria rozgrzewających i bardzo przepysznie brzmiących herbat : Honey Raspberry Pear, Lemon Ginger Paradise, Orange Spicy Cinnamon, Mexican Dream Mulled Wine, Black Chili Chocolate Rum (<3), Ceylon Gold Whisky. 
Dziś chwyciłam ... 
Mexican Dream Mulled to kompozycja owoców, hibiskusa, płatków dzikiej róży i korzennych przypraw. Rozgrzewający i przepyszny rubinowy napar. Szkoda że tak szybko widać dno ... Ale od czego są dolewki? ;)


4 komentarze:

  1. Świetny blog, będę tu zaglądała częściej!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak smakuje ta herbata, bo pierwsze o niej słyszę.A kubek gites!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam. Napiłabym się takiej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń