Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


390!

Cukiniowo-bananowo-fasolowe pancakes z masłem orzechowym. 
Zucchini-banana-bean pancakes with peanut butter.

Najbardziej sycące pancakesy jakie do tej pory zrobiłam. Pyszne ! A oto Mój przepis: 

Składniki: 
starta cukinia, rozgnieciony banan i czerwona fasola, mąka pełnoziarnista, kakao, mleko sojowe, jajko, sól, sczypta sody oczyszczonej. 
Instrukcjon: 
Wszystko mieszam i smażę z obu stron na oleju kokosowym. Gotowe posmarowałam masłem i udekorowałam bananem. 



9 komentarzy:

  1. tak podane placuszki nie mogą nie smakować! niczym brownie z patelni - to mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda fajnie, ale ciekawa jestem smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskakujące, ale na pewno pyszne :) Do tego zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, z fasolą... ;) Ale wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. A jakie proporcje?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do nowego spisu blogów o tematyce fit. Na razie jest w budowie ale mam nadzieję, że z pomocą Twojego bloga uda się go rozpowszechnić, a i Twój blog skorzysta będąc w spisie. Rzuć okiem FITNESIAKI

    OdpowiedzUsuń