Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Habżyki


 "Habżyki"... Nowość na Polskim rynku. Już sama nazwa mnie przyciągnęła :) A czemu by nie? 
Ale cóż to dokładnie jest? I ... z czym się to je? ;)


Jest to chleb lniany, niepieczony żywy, produkowany w 3 liniach smakowych : 
słonecznik i len 
pomidor i bazylia
cebula i czosnek


Brzmi fantastycznie!  Zdrowo i pysznie. Ale czy tak jest? 
 Produkty 42° powstają w oparciu o technologię niedopuszczającą do obróbki termicznej żywności. Czyli dzięki niskim temperaturom zachowane są wszystkie odżywcze wartości żywności -  białka, naturalne enzymy zawarte w roślinach, a także niezbędne witaminy i minerały.


I niech nie martwią się osoby które borykają się z różnymi dolegliwościami chorobowymi spowodowanymi m. in. celiakią, alergią, nadciśnieniem czy otyłością.

Oferta 42 Degrees obejmuje wyłącznie najwyższej jakości produkty: w 100% naturalne, bez konserwantów i sztucznych ulepszaczy. Więcej informacji znajdziecie na stronie : http://42degrees.eu/
Online: http://b2b.42stopnie.pl


Ich smakiem oraz przepisami z ich udziałem podzielę się już wkrótce ... :)


Urzekają mnie ich opakowania, a Was? Są takie radosne :D

7 komentarzy:

  1. opakowania są świetne :D muszę poszukać tego u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają wspaniale, chyba się zaopatrzę XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe gdzie dostanę Habżyki we Wrocławiu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mozna wiedziec gdzie je zakupilas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zakupić pod tym linkiem : http://b2b.42stopnie.pl

      Usuń
  5. ciekawie się zapowiada, jak trefie gdzieś u siebie w mieście, to kupię na spróbowaie :)

    OdpowiedzUsuń