Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


382!

Pełnoziarniste naleśniki z twarogiem, bananem, dżemem jeżynowym i czekoladą. 
 Whole-grain crepes with curd, banana, blackberry jam and chocolate.



6 komentarzy:

  1. Twoje naleśniki zawsze niesamowicie mi się podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te naleśniki! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. można prosić przepis? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, dodam go jutro :)

      Usuń
    2. Tutaj zrobiłam dwa naleśniki: 45 g mąki pszennej pełnoziarnistej, woda mineralna - tyle by uzyskać odpowiednią konsystencję (od niedawna muszę unikać laktozy :( ) , szczypta soli, pół jajka

      Wszystko miksujemy na gładką masę. Nie za gęstą nie za rzadką. Smażymy z obu stron na patelni. Posmarowałam twarogiem, dżemem i dodałam banana z czekoladą.

      Usuń