Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


379!

Orzechowo-bananowy pudding chlebowy :)
Peanut butter banana bread pudding!

6 komentarzy:

  1. orzechy i banany to najlepsze połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Orzechy i mój ulubiony owoc:) Wygląda cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę podaj przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 kromki pełnoziarnistego pieczywa kroję w kostkę i wkładam do naczynka. W miseczce mieszam jajko, troche mleka, rozpuszczone masło orzechowe, miód i aromat waniliowy. Gotową masę przelewam do naczynka z pieczywem. Przykrywam i zostawiam na noc w lodówce. Rano dodaje pokrojonego banana i wstawiam do nagrzanego piekarnika - 200 stopni na ok. 20min.

      Usuń
  4. Puddingi chlebowe to najlepszy pomysł na wykorzystanie starego pieczywa! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi puddingi chlebowe nie przypadły do gustu... Twój jednak wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń