Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


377!

Habżykowe Matzo Brei z bananem :)
Habżykowe Matzo Brei with banana :)
 Habżyki bardzo przypominają mi kształtem i grubością Mace, tylko że Habżyki są o wiele ciekawsze smakowo! Od razu widziałam je w tym przepisie. 

Składniki:
3 pieczywa Habżyki słonecznik i Len, jajko, troszeczke mleka, banan, słodzidło


W miseczce mieszamy jajko,mleko i słodzidło. łamiemy na małe kawałki Habżyki i moczymy ok 5 min w mieszance jajecznej. Banana kroimy w plastry. Banana dodajemy do mieszanki. Wylewamy mix na rozgrzaną patelnie i smażymy. Jeśli ktoś woli w wersji ala jajecznica to miesza, jeśli woli w plackowej wersji to zostawia :) Przekładamy na talerzyk i ... Smacznego ;)

Więcej o HABŻYKACH na stronach http://42degrees.eu i http://b2b.42stopnie.pl

2 komentarze:

  1. Uwielbiam śniadaniowe nowości ♥ Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń