Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


369!

Kakaowo-kawowa owsianka z bananem. 
Cocoa-coffee oatmeal with banana. 

6 komentarzy:

  1. oh mniam! czekolada + banan - cóż za duet <3

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dzisiaj owsianka, Twoja wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. kawa i banan to moje uzależnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm really enjoying the theme/design of your blog.
    Do you ever run into any web browser compatibility problems?
    A couple of my blog audience have complained about my site
    not working correctly in Explorer but looks great in Safari.
    Do you have any suggestions to help fix this issue?

    Here is my site; www

    OdpowiedzUsuń