Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


329! Mały krok dla innych, wielki krok dla mnie.

Makaron pappardelle z serkiem wiejskim, bananem i cynamonem. 
Pappardelle pasta with cottage cheese, banana and cinnamon.

V Ogólnopolski Bieg Raszynski za mną!
Nie było lekko, ale dzielnie biegłam swoim tempem do mety. Pokonałam 10 km w 54:45 minut i jestem z siebie dumna. Chciałam zmieścić się w godzinę i tego dokonałam. Mogę już odhaczyć 10km bieg. Co nie znaczy że już nie pobiegnę w innych 10'ach! Trzeba bić Swoje rekordy :)

3 komentarze:

  1. Brawo! Świetne wyzwanie z biegiem na 10km :) Moim na razie będzie znów wskoczyć codziennego rytmu biegania. Pozdrawiam!

    positiveattitudetowards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie próbowałam takiego połączenia ;)

    OdpowiedzUsuń