Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


314!

 Tosty z żółtym serem, bananem i ketchup'em. 
Toast with cheese, banana and ketchup.

Brzmi kosmicznie ... smakuje nieziemsko! Moje pomysły ostatnio mnie zadziwiają :) Najlepiej bez ketchap'u, ale z nim też pycha!

7 komentarzy:

  1. ja też takie połączenia uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Banan i ketchup? To ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Bana i ketchup? Chyba dla mnie za odważnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. swego czasu chodziły mi po głowie tosty z bananem i serem więc skoro rekomendujesz to robię! :D
    tylko może bez ketchupu, heh

    OdpowiedzUsuń