Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


308! powtórka + przepis!

Serowe krokiety z cukrem pudrem, banan. 
Cheese croquettes with powdered sugar, banana.

Wybaczcie że dopiero teraz, nie miałam do tego głowy przez zaliczania.
  • ok 150 g twarogu półtłustego (można więcej)
  • trochę mleka
  • 5 g drożdży
  • małe jajko 
  • mąka pszenna pełnoziarnista
  • olej kokosowy
  • coś do posłodzenia
W szklance rozrabiam drożdże z cukrem, dodaje letnie mleko, trochę mąki , mieszam i odstawiam na kilka minut w ciepłe miejsce. Twaróg mieszam z jajkiem i mąką tak aby powstała gęsta masa (sypałam na oko). Dodaje wyrośnięte drożdże i formuje całość w dwie duże kluchy. Czekam aż trochę podrosną i smażę z każdej strony na oleju kokosowym. Gotowe posypuje cukrem pudrem :)

7 komentarzy:

  1. mmm ;) dziekujemy za przepis ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba będzie skorzystać z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pysznie! jeszcze nie jadłam krokietów na słodko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze genialny pomysł;) Krokiety na słodko tego jeszcze nie było, mam nadzieję że Twoje pomysły się nie kończą;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale to pysznie wygląda:) aż mi ślinka cieknie:)

    OdpowiedzUsuń