Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


302!

Placki z ziarna orkiszu, bananem,czekoladą i dżemem z czarnej porzeczki.
 Spelt grain pancakes with banana, chocolate and blackcurrant jam.
Dano jej jedno życie nie siedem ... i wczoraj odebrano. Czuje pustkę w sercu ...  

7 komentarzy:

  1. Wow, placki wyglądają nieźle. Trochę jak sklepowe cistka owsiane, trudno odróżnić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Moje pierwsze skojarzenia to ciastka ;)

      Usuń
    2. Rzeczywiście, nawet tego nie zauważyłam ;)

      Usuń
  2. odebrano życie, ale na pewno będzie zawsze z Tobą, i wypełni tą pustkę, będzie w Twoim sercu mimo iż już nie zobaczysz więcej. przykro mi bardzo, trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej już nie cierpi. Dziękuję :*

      Usuń
  3. Cudowne kwiatki wiosennie widze :) Super podane sniadanko :)

    OdpowiedzUsuń