Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


297!

 Śniadaniowa zapiekanka z faszerowaną kaczką,warzywami i kiełkami. 
Breakfast casserole with a stuffed duck and vegetables and sprouts.

Składniki:

  • Gruba kromka chleba alpejskiego pokrojona w kostkę
  • Utarty ser gouda
  • Kiełki
  • Słodka kukurydza
  • Plaster faszerowanej kaszki pokrojoną w kwadraciki
  • Pomidor, papryka, cebula pokrojone w kostkę
  • Jajko
  • Trochę mleka
  • Sól
Do wysmarowanego olejem kokosowym naczynia warstwami ułożyłam kolejno: pieczywo,kaczkę, warzywa,ser kiełki, pieczywo, kaczkę, warzywa i ser. Jajko wymieszałam z solą, mlekiem i zalałam zapiekankę. Wstawiłam do piekarnika nagrzanego na 180 stopni i piekłam aż masa jajeczna się zetnie. 

2 komentarze: