Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


293!

Pieczona owsianka z brzoskwinią, jogurtem greckim i masłem orzechowym
Baked oatmeal with peaches, Greek yogurt  and peanut butter.

Składnki:
brzoskwinie z puszki, pięć łyżek płatków owsianych, otręby, dwie łyżki mąki pszennej pełnoiarnistej, cynamon, gałka muszkatołowa, brązowy cukier, sól, proszek do pieczenia, mleko, syrop klonowy. 

Instukcjon:
Wszystko mieszamy ze sobą i przekładamy do naczynka wysmarowanego olejem kokosowym.Wstawiamy do piekarnika i pieczemy w 180 stopniach. Ja na oko piekłam chyba 20 min? Sprawdzałam co jakiś czas czy dobrze wygląda :P
na to dałam masło orzechowe i jogurt grecki ;)

9 komentarzy:

  1. Wygląda niesamowicie, można poznać Twój przepis na pieczoną owsiankę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. składnki: brzoskwinie z puszki, pięć łyżek płatków owsianych, otręby, dwie łyżki mąki pszennej pełnoiarnistej, cynamon, gałka muszkatołowa, brązowy cukier, sól, proszek do pieczenia, mleko, syrop klonowy.
      Wszystko mieszamy ze sobą i przekładamy do naczynka wysmarowanego olejem kokosowym.Wstawiamy do piekarnika i pieczemy w 180 stopniach. Ja na oko piekłam chyba 20 min? Sprawdzałam co jakiś czas czy dobrze wygląda :P
      na to dałam masło orzechowe i jogurt grecki ;)

      Usuń
  2. lubię tak podawać owsiankę pieczoną! przepysznie to wygląda, ale pewnie jeszcze lepiej smakuje :) i zatęskniłam za brzoskwiniami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To połączenie do mnie przemawia!

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany! Podziel się :)) Też bym chciała pieczoną :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Hеllo! Would yοu minԁ if I share youг blog with my twitter grߋup?
    There's a lоt of folks tɦat I thіnk would really appгeсiate your contеnt.
    Please let me know. Cheers

    Take а looҝ at my website: google

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie cudne, przepysznie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm іt looks like yoսr website ate my first comment (it was super lonǥ) so I gսess I'll
    just sum it up what I wrotе and saƴ, I'm thoroughly enjoying your blog.
    I too am an aspiring bloǥ writer but I'm still
    new to the whole thing. Dо you have any poіnts
    for rookie blog writers? I'd definitely appreciatе it.


    my page - google

    OdpowiedzUsuń