Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


286!

Pełnoziarniste szarlotkowe naleśniki z jabłkiem, cynamonem, masłem orzechowym, jogurtem, cukrem pudrem i kakao
Apple Pie Crepes with cinnamon, apple, peanut butteryogurt, powdered sugar and cocoa.

Bo na szarlotkę nie mam czasu :) A i tak niebiański smak <3
Instrukcjon: 
Usmażyłam tradycyjnie naleśniki które nadziałam masą Jabłkowo-orzechową (taką jak się robi do szarlotki).
masa jabłkowa - jak do szarlotki.
Jabłka obrać i pokroić w ćwiartki.
Dolać troszkę wody do rondelka, wrzucić jabłka, dusić ciągle mieszając. Kiedy jabłka zaczną mięknąć, dodać cukier puder,cynamon i wielką łychę masła orzechowego :) Poczekać aż się wszystko ładnie zacznie się "kleić" i dodawać do naleśników.


9 komentarzy:

  1. Do ciasta nalesnikowego dodałaś starte jabłko? Podasz przepis ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usmażyłam tradycyjnie naleśniki które nadziałam masą Jabłkowo-orzechową (taką jak się robi do szarlotki).

      masa jabłkowa - jak do szarlotki.
      Jabłka obrać i pokroić w ćwiartki.
      Dolać troszkę wody do rondelka, wrzucić jabłka, dusić ciągle mieszając. Kiedy jabłka zaczną mięknąć, dodać cukier puder,cynamon i wielką łychę masła orzechowego :) Poczekać aż się wszystko ładnie zacznie się "kleić" i dodawać do naleśników.

      Usuń
  2. dziś sobota, wiec i ja smażę naleśniki! takie szarlotkowe pewnie pyszne! lubię takie szybsze wersję ulubionego deseru czy ciasta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szarlotkowe najlepsze! kocham naleśniki z jabłkiem i cynamonem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne! A jak pięknie podane. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zamiennik szarlotki ;)

    OdpowiedzUsuń