Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


277!

 Gęsta orzechowa zupa mleczna z kaszą jaglaną, jabłkiem, kakao, masłem orzechowym, orzechami włoskimi , rodzynkami i czekoladą.
Walnut milk soup with millet, apple, cocoa, peanut butter, walnuts, raisins and chocolate.

 Poezja ...  nie zupa ;)

9 komentarzy:

  1. Zupa co zwie się ''poezją'' ;) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepis na poezję poproszę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składniki:
      pięć łyżek kaszy jaglanej
      łyżka masła orzechowego
      starte jabłko
      zmielone orzechy włoskie
      mleko
      czekolada

      Uprażyłam kaszę jaglaną w garnku, zalałam wrzątkiem i gotowałam. Jak już wchłonęła wodę i zaczynała "pęcznieć" to dodałam starte jabłko i mleko. Podgotowałam, dodałam zmielone orzechy (troszkę zostawiłam do dekoracji) , masło orzechowe, kakao i cukier waniliowy. Czekałam aż wszystko uzyska gęstą konsystencję i przełożyłam do miseczki. Na wierzch sypnęłam resztę orzechów, czekoladę i troszkę startego jabłka :)

      Usuń
    2. I zapomniałam o jednym. Dodałam też rodzynki!

      Usuń
    3. dziękuję za przepis ;)

      Usuń
  3. Świetna zupa;)kasza jaglana jest jedną z moich ulubionych chętnie wypróbuję ją w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz juz przesadzilas z tym jajka jestes świetna !!!!!! :) cudo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale poezyjne śniadanko <3
    zwariowananastolatkagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hurrah, that's what I was exploring for, what a material! present here at this webpage,
    thanks admin of this web page.

    my blog: Big Media Presence

    OdpowiedzUsuń