Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


261!

 Serniczki z patelni z jabłkiem w środku, posypane cukrem trzcinowym i cynamonem. Banan, reszta jabłkamasło orzechowe.
Cheesecakes from the pan with the apple inide, sprinkled with sugar cane and cinnamon. Banana, the rest of the apple and peanut butter.
Oj chyba z rok się do nich przymierzałam ;)

4 komentarze:

  1. Ale bym teraz takie zjadła <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też i nadal ich nie zrobiłam hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapewne teraz żałujesz, że tak długo czekałaś ?:) Pyszności, cudnie wyglądają :) Smaku nie chcę sobie wyobrażać :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. IDEALNE połączenie!!! Cuda! :))

    OdpowiedzUsuń