Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


256!

 Orzechowa kasza manna z masłem orzechowym, pomarańczą, bananem, białą czekoladą i wiórkami kokosowymi.
Nut-Semolina with peanut butter, orange, banana, white chocolate and coconut.

8 komentarzy:

  1. jak to smakowicie wygląda ;) narobiłaś mi smaka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam i wiem jakie to jest dobre :) Pyszność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, dużo osób zajadało dzisiaj mannę na śniadanie :) Nic dziwnego, jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro z Twojego przepisu robię to na śniadanie!^^ koniecznie! Wygląda obłędnie!

    Zapraszam do siebie na positiveattitudetowards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Orzechowa kasza manna z masłem orzechowym, pomarańczą, bananem, białą czekoladą i wiórkami !!! Cóż za połączenie !!! Dla osoby takiej jak ja, szykującej się na zawody i z rygorystyczną dietką takie zdjęcia to raj dla moich oczu :) Już wyobrażam sobie ten smak ;) Będę tu często zaglądać bo deserki super !

    OdpowiedzUsuń