Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


253!

Płatki jęczmienne z otrębami i kaszą manną, gruszką, pestkami słonecznika, płatkami kokosowymi i czekoladą nadzianą toffi.
Barley flakes with bran and semolina, pear, sunflower seeds, coconut flakes and chocolate stuffed with toffee.


5 komentarzy:

  1. I constantly spent my half an hour to read this weblog's articles or reviews daily
    along with a mug of coffee.

    Also visit my website bridal makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za czekolada ? *.* Obłędna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorwałam ją w Marcpolu. alpinella toffie http://www.alpinella.pl/. Próbowałam również kokosowej - genialne!

      Usuń
  3. Oooo c: Jaka różnorodność :))

    OdpowiedzUsuń
  4. I like the valuable information you supply for your articles.
    I will bookmark your blog and check once more here regularly.
    I'm moderately certain I will be informed plenty of new stuff right here!

    Best of luck for the next!

    Here is my blog :: hands New mehndi designs

    OdpowiedzUsuń