Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


241!

 Bananowo-jogurtowe placki z żurawiną, konfiturą wiśniową* i syropem klonowym.
Banana-yogurt pancakes with cranberry, cherry jam* and maple syrup.
* żurawina i konfitura w plackach/ cranberry and jam inside panckes

5 komentarzy:

  1. Ale mam na takie chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodkości :)
    bananowe są u mnie na podium!

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym chciała takie placuszki, może się skusze w weekend :)) narazie brak czasu na wypieki :c

    OdpowiedzUsuń