Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


238!

Pełnoziarnista mini pizza 3 sery :)
Whole grain 3 cheese mini pizza :)
Dodatki: mozzarella, feta, gouda,czarne oliwki, papryka, pomidor, cebula, czosnek, kiełki
Sos: taco
---
Extras: mozzarella, feta, gouda, black olives, peppers, tomato, onion, garlic, sprouts
Sauce: taco
Ciasto: mąka 3 ziarna do wypieku chleba - ok 65 gram, olej kokosowy, sól, ciepła woda odrobina
Wyrabiamy ciasto i smażymy na patelni z obu stron. Smarujemy sosem i rzucamy dodatki. podpiekamy w mikrofali na funkcji grill ok 10 min.

7 komentarzy:

  1. uwielbiam pizze serową. ciekawy pomysł na śniadaniową wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz dodałam fetę do pizzy. no rewelacja :)

      Usuń
  2. Gdzie kupujesz tą mąkę? Wszędzie takiej poszukuję,ale znajduję tylko zwykłe mąki chlebowe, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w Piotrze i Pawle. Sięgałam po mąkę pełnoziarnistą pszenną a w domu okazało się że to 3 ziarna do wypieku chleba :) Ale nieżałuję jest fantastyczna - do naleśników, partaszki, klusek, ciasta do pizzy ... do wszystkiego :)

      Usuń
  3. Mój tato miał dziś na śniadanko pizzę. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mini pizza z samego rana :):) Dobry pomysł :):)

    OdpowiedzUsuń