Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


234!


 Owsianka z bananem, rodzynkami, jagodami goji, czekoladą, masłem orzechowym i miodem.
Porridge with banana, raisins, goji berries, chocolate, peanut butter and honey.



Szczęśliwego Nowego Roku Kochani. Dziekuje wszystkim za życzenia :)  Wybawiliscie sie?

10 komentarzy:

  1. nie wiele się bawiłam, ale tradycyjnie powitałam nowy rok :)
    taka owsianka to ja rozumiem, dla mnie tylko rodzynki na bok i zajadam aż się uszy trzęsą :) -pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście. Wszystkie filmy obejrzałam :D
    Owsianka - same dobroci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polec dobre filmy w takim wypadku ;) co warto obejrzec? Ja generalnie nie lubie Sylwestra i nienawidze go obchodzic. Najlepiej to wlasnie maraton filmowy plus dobre towarzystwo i mega pizza.

      Usuń
  3. Niezbyt się barwiłam, ale rok temu było gorzej.
    Owsianka, dużo dodatków, pycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak dobrze że lepiej. Znak że idzie ku lepszemu :p :)

      Usuń
  4. Pyszne śniadanko! Jak dobrze jest zacząć rok od owsianki :))

    P.S Zapraszam do mnie, jestem świeżynką w blogowaniu i mam nadzieję, że do mnie zajrzysz :3 A Twojego bloga obserwuję już od dawna! Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak zabawa była i to świetna !
    Wszystko co najlepsze w miseczce <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam to poleczenie chyba nie ma nic lepszego :) !

    OdpowiedzUsuń