Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


207!

Waniliowa Partaszka z bananem, musem bananowo-truskawkowym i jogurtem greckim w opakowaniu po jogurcie greckim. 
Vanilla Partaszka with banana, banana-strawberry mousse and Greek yogurt in the container after the Greek yogurt.

Sycąca i rewelacyjna jak zawsze. Praktyczne, leciutkie i "oryginalne" opakowanie haha :) jedzenie w komunikacji miejskiej jest takie... hm...

7 komentarzy:

  1. Dokończę : ''jedzenie w komunikacji miejskiej jest takie... hm...ekscytujące , orginalne i dzięki temu ma się genialne pomysły'' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym w którymś poście rozwinąć temat jedzenia w komunikacjii i podobnych miejscach :) Jestem osobą która zawsze krępuje się (a nawet lęka) jeść przy innych ... nawet przy znajomych i rodzinie.

      Usuń
    2. Myślałam że tylko ja tak mam ... ja jak cokolwiek jem to zamykam się w swoim pokoju :P

      Usuń
    3. Nawet jeśli nie ma kontaktu wrokowego z tą osobą to i tak siedze sztywna jak kij. No czuje że sie gapi. W samotości - w pokoju - lepiej sie konsumuje - bez stresu :)

      Usuń
  2. Musze niebawem zrobić partaszkę <3 Uzależniłam się dzięki Tobie od tego dania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Partszka jest naprawdę wyjątkowa!

      Usuń
  3. ja w końcu muszę ją wypróbować!! bardzo apetycznie ją podałaś, a w jakim miłym miejscu zjedzona - oryginalnie w 100% :)

    OdpowiedzUsuń