Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


233!

Jajecznica z kiełkami, łososiem i chrzanem na przypieczonej kromce chleba żytniego z siemieniem lnianym. 
Scrambled eggs with sprouts, salmon and horseradish on a toasted slice of rye bread with flax seeds.

Nic dodać nic ująć - śniadanie rewelacja :)

11 komentarzy:

  1. tak pyszną kanapkę to ja rozumiem, same smaczne, zdrowe i pożywne dodatki :) od razu można z energią zaczynać dzień. jestem ciekawa smaku chrzanu w połączeniu z łososiem, wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak pysznie!:)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. pychotka!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wątpię, że rewelacja. Wszystko, co ma w sobie łososia mogłabym pochłaniać kilogramami! :)
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  5. już mam pomysł na najbliższe śniadanie! mmm! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No , no rewelacja rzeczywiście !
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Samych dobrych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa kanapka ;)
    Ja niestety źle toleruję jajecznicę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajka ogółem czy tylko w formie jajecznicy?

      Usuń