Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


230!

Bananowo-piernikowy soufflé.
Banana-gingerbread soufflé.


Zainspirowałam się przepisem z Cook it Lean.

Bananowo-piernikowy soufflé. 

jajko - żółtko i białko,
 łyżeczka mąki pełnoziarnistej pszennej,
 łyżka masła orzechowego,
 pół banana, 
cynamon, kakao, kawa, miód, 
olej kokosowy, ekstrakt waniliowy 

Wszystko oprócz białka mieszamy razem, delikatnie dodajemy ubite białko  i gotową masę przekładamy do wysmarowanej olejem kokosowym kokilki. Pieczemy 15 minut w 180 stopniach.

8 komentarzy:

  1. świąteczne smaki z samego rana i to w tak świetnym wypieku :)
    sufletu jeszcze w śniadaniowej wersji nie próbowałam, a te bananowe szczególnie kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie nie ma takiego zdjecia, ale w inspiracji widać, że ma cudowną strukturę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy ten wypiek. Masło orzechowe i banan zdecydowanie mnie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już te kilka słów wstępu zachęciło mnie do tego,abyś była przeze mnie obserwowana! :) jednak nawiązując do przepisu to najbardziej urzekł mnie olejek kokosowy,ponieważ uwielbiam kokos!

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam coś w podobie i mi ... opadło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalie, suflet zawsze opada chwilę po wyciągnięciu z piekarnika więc trzeba się spieszyć ze zdjęciami ;)

      Usuń
  6. Dzięki za feature ;) Twój suflet wygląda smakowicie!

    OdpowiedzUsuń