Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


222!

 Owsiankowe Tiramisu z jogurtem, bananem, czekoladą, kakao i wiórkami kokosowymi <3
Tiramisu Oatmeal with yogurt, banana, chocolate, cocoa and coconut <3


Naj-naj-najlepsza!!! Moja nr jeden :)

Owsiankowe Tiramisu
Płatki ugotowałam na kawie z mlekiem (plus ekstrakt migdałowy), przelałam do słoiczka i wstawiłam do lodówki. Rano wkroiłam banana, dodałam jogurt naturalny, czekolade mleczną, wiórki kokosowe i kakao.

8 komentarzy:

  1. Choć nie przepadam za tiramisu to chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dość, że wygląda obłędnie to składa się z moich ulubionych składników <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tiramisu ? O tak to musiało być genialne !

    OdpowiedzUsuń
  4. obłęd! kocham taką wariację na temat tiramisu!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale musiało obłędnie smakować *.* A jak ją dokładnie zrobiłaś? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki ugotowałam na kawie z mlekiem (plus ekstrakt migdałowy), przelałam do słoiczka i wstawiłam do lodówki. Rano wkroiłam banana, dodałam jogurt naturalny, czekolade mleczną, wiórki kokosowe i kakao.

      Usuń
  6. Chyba najlepsza wersja tiramisu, jaka może być. Kocham owsiankę! ;) Pięknie się wylewa z tego słoiczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wierzę, wierzę na słowo! Tiramisu w owsiance to z pewnością raj dla podniebienia :)

    OdpowiedzUsuń