Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


218!

Owsianka z bananem, orzechami laskowymi, płatkami kukurydzianymi i musem z dyni
Porridge with banana, hazelnuts, cornflakes and pumpkin mousse.
Sobotnie i niedzielne śniadanie w Poznaniu. Przepyszna i pozytywna dawka energii na zajęcia :)

3 komentarze:

  1. Dawno nie jadłam owsianki ! Narobiłaś mi na nią ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w domu banana, który aż błaga o zjedzenie, więc chyba zainspiruję się Twoją dzisiejszą owsianką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to niedaleko jesteś :) Zapomniałam już o owsiance, a szkoda bo Twoja wygląda przeapetycznie.

    OdpowiedzUsuń