Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


216!

Kasza jaglana na mleku z bananem, serkiem wiejskim, miodem i cynamonem
Millet pudding with banana, cottage cheese, honey and cinnamon.
Kolejne mobine śniadanie :)

5 komentarzy:

  1. moja najukochańsza wersja! ulepek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mobilne a jakie smakowite ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mobilne z serii pycha! wszędzie można smacznie zjeść, jeśli się o to zadba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Jestem nowa w blogosferze i chciałabym nawiązać nowe znajomości.
    Twojego bloga odwiedzam już od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz postanowiłam sama zająć się pisaniem (tego, co mi do głowy akurat wpadnie). Chciałabym poinformować, że umieszczam Twój adres w moich linkach i zaprosić do mnie! Będę tu zaglądać tak samo często jak dotychczas (tj prawie codziennie), ale teraz, jako istniejąca w sieci osoba, mogę też pełnoprawnie komentować. :D
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że uda nam się blogowo zaprzyjaźnić! ;)
    *Umieszczam taki sam komentarz na każdym blogu, który obserwuję, bo pisanie do każdej osoby oddzielnej wiadomości zabrałoby mi mnóstwo czasu; to tylko taki komentarz powitalny. Jeżeli zainteresowała Cię moja osoba to zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. PS. fajny pomysł, takie śniadanie, do zabrania ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń