Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


195!

Waniliowa owsianka z kaszą manną, bananem, gorzką czekoladą, masłem orzechowym, miodem i cynamonem.
Vanilla oatmeal with semolina, banana, dark chocolate, peanut butter, honey and cinnamon.
Wczoraj rano miałam rozmowe o pracę w Konstancinie. Popołudniu zadzonili i pogratulowali przyjęcia do zespołu :) Tak więc mam pełny etat. Rozpoczynam w ten poniedziałek o 7:30. Na chwile obecną czeka mnie wstawanie o 5 i pewnie troche zaniedbam bloga :< Choć obiuje że zrobie wszystko by to jakoś połączyć. Trzeba będzie rozglądać się za mieszkaniem w tamtych okolicach...

9 komentarzy:

  1. Supersmaczne dodatki! Dawno nie było u mnie owsianko-manny.
    Oj, chyba wkradł się błąd - 195 śniadanie.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A taki figiel ;) Gdybyś nie napisała to bym nie zauważyła :-D

      Usuń
  2. gratuluję :)
    chciałabym mieszkać w Konstancinie - piekna okolica. tylko drogo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie w samym Konstancine - choć byłoby cudownie - ale np w okolicy metra wilanowska gdzie mam bezpośrednio autobusy. Powinny powstać Fizjobusy :D bo tyle fizjoterapeutów tam dojeżdża ;) I zgadzam się co do Konstancina - bajeczny...

      Usuń
  3. brzmi całkiem apetycznie, muszę sobie zrobić jutro na śniadanie. Dziś już kupiłam wszystkie składniki. ;)
    http://beondieteathealthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Mam nadzieję, że nowa praca Ci się spodoba i przede wszystkim będzie przynośić satysfakcję :)
    Co do śniadania - owsianka z manną to chyba najbardziej zgrany duet :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję! tak trzymać i życzę powodzenia w pracy ;*
    te smaki w miseczce - moja miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  6. nie będzie tak źle, ja też pracuje, dojeżdżam jakąś 1h ale daję radę i wpadam na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń