Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


203!

Waniliowa owsianka ze świeżym szpinakiem,bananem i masłem orzechowym
Vanilla porridge with fresh spinach, banana and peanut butter.


Istny geniusz... spróbowałam i nie żałuję! Jest nawet lepsza od owsianki z cukinią :) Jeśli się jeszcze nie odważyliście, nie obawiajcie się - spróbujcie! Nie pożałujecie :)

12 komentarzy:

  1. szpinakowo-bananowa- pyszna i zdrowa! a z masłem orzechowym muszę też spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szpinak, banan, masło orzechowe- to nie może sie nie udać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianka warzywna już kilka razy królowała na moim śniadaniu, jednak ze szpinakiem nie próbowałam. Za to shejk szpinakowo-bananowy był nie raz w użyciu :-)
    Na pewno wypróbuję na dniach:) Każdy pomysł na owsiankę jest dobry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry będzie też shake zpinak-banan-masło orzchowe. SERIO

      Usuń
  4. Jadłam w tym samym połączeniu - szpinak i banan, ale u mnie twarożkiem zamiast PB :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szpinak i masło orzechowe? nigdy nie wpadłabym na to, żeby połączyć te rzeczy! :)


    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadłam na to w ostatniej chwili :D Obserwujemy :)

      Usuń
  6. A ja i tak się boję takich połączeń :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie brzmi i nie wygląda zachęcająco :P Ale pewnie się nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że nie wygląda i nie brzmi dobrze. Choć mi się podoba ten zielony kolor :) Ale jak się powszechnie mówi "nie oceniaj książki po okładce" w tym wypadku owsianki po wyglądzie :)

      Usuń
  8. Słodycz, trawa i banan? Wariatka :)
    Kiedyś spróbuję.
    Follow me.

    OdpowiedzUsuń