Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


202!

Kakaowe owsiane placki z bananem, miodem i jogurtem z kiwi Fruvity.
Cocoa oatmeal pancakes with banana, honey and yogurt with kiwi Fruvity.

Kiwi i Banan z Fruvity to Moje favoryty :) Żadne inne smaki tylko te dwa. próbowałam innych jourtów w tych smakach - Fruvita zdecydowaniema u mnie pierwsze miejsce ;) 
Kiwi idealnie pasuje do banana ... i tych placków :)

6 komentarzy:

  1. Kiwi i banan, rzeczywiście ciekawy smak jogurtu :) Uwielbiam owsiane placki! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiwi i banan są akurat odzielnie ;) Ale razem .. mniam :)

      Usuń
  2. co tu dużo mówić, placki perfekcyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię tylko te smaki tych jogurtów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też je lubię, jednak najbardziej wolę naturalne :) a owsiane placuszki bez dwóch zdań najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, pozdrawiam koleżankę z branży fizjo. Świetny blog! Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń