Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


200!

Matzo Brei z bananem, rodzynkami, domowym dżemem ze śliwek, masłem orzechowym, miodem i cynamonem. 
Matzo Brei with banana, raisins, homemade plum jam, peanut butter, honey and cinnamon.

3 komentarze:

  1. Muszę to w końcu zrobić :) Wygląda pysznie !
    Gratuluję 200 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szaleństwo :) niezłe.
    Pozdrawiam. Follow me :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te twoje matzo brei zawsze mnie tak kusi, a ty tak pysznie je podajesz, że jeszcze bardziej mam ochotę je przyrządzić :)
    gratulacje 200!

    OdpowiedzUsuń