Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


199!

Pełnoziarniste naleśniki z otrębami, od lewej: domowy dżem śliwkowy, nutella i dżem z czarnej porzeczki <3
Whole-grain crepes with bran, from left: homemade plum jam, nutella and blackcurrant jam <3



3 komentarze:

  1. Znów widzę cieniutkie naleśniki! Chyba tylko mi ciągle wychodzą grubaski :D
    Kradnę tego z nutellą ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dżem z czarnej porzeczki to ten mój ulubiony <3
    Jutro jubileusz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam naleśniki pełnoziarniste. Nawet tak się dziwnie składa, że za chwilę sama będę przyrządzać :) No i dołączam do miłośniczek dżemu porzeczkowego i właściwie wszystkiego, co z porzeczką związane!

    Pozdrawiam,
    Futbolowa

    OdpowiedzUsuń