Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


197!

 Kasza orkiszowa na mleku z bananem, orzechami laskowymi i miodem. Kawa na wynos i BIO Maqui Ultimax od SENSILAB
Spelt porridge with milk with banana, hazelnut and honey. Takeaway coffee and BIO Maqui Ultimax from Sensilab.

Niedawno, w ramach współpracy otrzymałam paczkę z SENSILIVE w której znalazłam kapsułki zawierające jagody Maqui. Niesamowite, że w tak bardzo krótkim czasie pozbyłam się Mojego wiecznego zmęczenia w ciągu dnia. Spodziewałam się tego efektu - w końcu to nieobce mi przeciwutleniacze - ale nie tak szybko. Z rączką na sercu śmiało polecam zakup tych kapsułek, aktualnie są w dobrej promocji - dwa w cenie jednego.


No i pierwszy dzień w nowej pracy mam za sobą :) Zespół jest fantastyczny, tyle pozytywnej energii dawno nie spotkałam. Praca z takimi ludźmi to sam przyjemnść :)

1 komentarz: