Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


196!

Śniadaniowe migdałowe ciasto z cukinii, banana i wiórków kokosowych z masłem orzechowym.
Breakfast almond cake with zucchini, coconut and banana with peanut butter.
The Five Element Theory

Śniadaniowe migdałowe ciasto z cukinii, banana i wiórków kokosowych - pięć przemian.
  • 60 gram mąki pszennej pełnoziarnistej
  • odrobina kakao
  • cynamon
  • 10 gram wiórków kokosowych
  • olej kokosowy
  • ekstrat migdałowy
  • niecałe pół szklanki mleka
  • miód
  • pół startej cukini
  • banan krojony w plastry
  • soda oczyszczona
Wszystko ze sobą łączymy i przekładamy do formy wysmarowanej olejejm kokosowym. piecemy w 180 stopniach przez 30/35 min. ezch osmarowałam masłe orzechowym.

Genialne <3 Zakochałam się po pierszym kęsie :d





2 komentarze:

  1. Nie dziwię się że się zakochałaś po pierwszym kęsie ! Cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. śniadaniowe ciacho i to zdrowe - uwielbiam takie wypieki ! :)

    OdpowiedzUsuń