Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


194!

Pełnoziarniste jabłkowo-amarantusowe kluski na mleku z bananem, cynamonem i nutellą.
Apple-amaranth wholewheat dumplings with milk with banana, cinnamon and nutella.

Pełnoziarniste jabłkowo-amarantusowe kluski wg pięciu przemian
  • mąki pszennej pełnoziarnistej ok 45g
  • ziaren amaranusa ok 10-15g
  • małe jajko
  • starte jabłko - u mnie pół
  • cynamon
  • miód
  • kapka mleka
Wszytko ze sobą mieszam i wrzucam do gotującego się mleka.

Uwielbiam zupy mleczne. A te kluki z dodatkiem aarantusa i miodu ... genialne .

3 komentarze:

  1. Ta nutella <3
    Ale mi narobiłaś smaka na kluseczki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kluseczki! Szkoda, że nie mam na nie czasu w ciągu tygodnia ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. też bardzo lubię takie mleczne zupy, a jeszcze bardziej kluski na mleku -na rozgrzanie idealny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń