Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


192!

 Kasza jaglana z płatkami jęczmiennymi, bananem, jabłkiem, masłem, miodem, orzechami włoskimi, pestkami słonecznika, sezamem i cynamonem. Pięć Przemian.
Millet with barley flakes, banana, apple, butter, honey, walnuts, sunflower seeds, sesame and cinnamon. The Five Elements theory.

Jeśli chodzi o połączenie składników to trafiłam w dziesiątkę. Tak jak poprzednie śniadanie, zachwyca smakiem i konsystencją ;)

Kasza jaglana z płatkami jęczmiennymi z bananem wg pięciu przemian.
  • kasza jaglana i płatki jęczmienne pół/pół
  • mleko, wzątek
  • banan,jabłko,
  • masło, miód
  • orzechy włoskie,sezam,pestki słonecznika,
  • cynamon,
  • sól
Do gotującej wody wsypuje kasze jaglaną, dodaje banana, mleko i łyżkę masła. Wsypuje płatki jęczmienne i odrobinę sole. Wrzcam utarte na tarce jabłko i dodaje troche wrzątku. Słodze miodem i przekładam mase do miseczki. Dekoruje orzechami, sezamem, słonecznikiem i cynamonem.


Uprzedzam, że nie trzymam się ściśle zasad ;)
W dzisiejszych czasach, gdzie króluje pośpiech i chroniczny brak czasu ciężko się ich trzymać. 

7 komentarzy:

  1. pyszne smaki, i u mnie też dziś jęczmienne w miseczce, a tu widzę dodatkowo jaglana! świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie jadłam takiej kaszki :) Pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności ! Nie ma to jak ciepła miseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne połączenia (◠△◠✿)

    OdpowiedzUsuń
  5. tyyyle tych dodatków!! idealnie z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne dodatki, lubię takie połączenia! Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie rozgrzewające miseczki obsypane cynamonem :) Idealne na chłodne poranki!

    OdpowiedzUsuń