Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


190!

Owsianka z manną, jabłkiem, daktylami, rodzynkami, wiórkami kokosowymi, cynamonem i syropem klonowym.
Oatmeal with manna, apples, dates, raisins, coconut, cinnamon and maple syrup.

Dziś nic mi nie wychodzi, jestem sfrustrowana i zła. Przeklinam takie dni, są dla mnie utrapieniem. I znowu wstaje - ciemno, wracam - ciemno.

6 komentarzy:

  1. Uroki nadchodzącej zimy ... też tego nie trawię :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka z jabłkiem - uwielbiam! Jestem chyba od nich uzależniona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami są takie dni, też jestem zla, ale potem te emocje opadają i staram się wyluzować, wyciszyć, uspokoić :)
    co do wstawania-ciemno , wracania-ciemno - mam identycznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. ale owsianka Ci wyszła! :)
    wychodzę z domu przed wschodem, wracam po zachodzie- pora przywyknąć

    OdpowiedzUsuń
  5. takie dni nie mogą jednak trwać w nieskończoność - na pewno niedługo wszystko się zmieni i przyjdzie ten lepszy czas. (;

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedługo napewno wypróbuje owsiankę z kaszą manną ;)

    OdpowiedzUsuń