Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


187! Magister ;)!

Cynamonowe pancakes'y z gorzką czekoladą, orzeszkami ziemnymi, bananem i syropem klonowym
Cinnamon pancakes with dark chocolate, peanuts, banana and maple syrup.


W poniedziałek rano, bez stresów i nerwów pierwsza broniłam pracę. Po naradzie komisji  byłam w szoku. Moja praca dyplomowa została wyróźniona. Ale to nie wszystko, bo ta "wypocina" ma być opublikowana w Acta balneologica - mój Promotor nie przyjmuje odmowy. W dodatku "zagroził" mi specjalizacją... Wiecznyyy studennnnt! hahaha ;)
Za dużo jak na jeden poniedziałkowy poranek, oj tak. Ale przyznam, nadal jest mi bardzo miło. 
Tak czy inaczej, w końcu ten magister ;) Dumnie wyciągam marker i dopisuje na identyfikatorze "MGR".

10 komentarzy:

  1. No no no, ogromne gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Fizjoterapia mega kierunek. Pozdrawiam serdecznie można powiedzieć sąsiadkę z Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję jeszcze raz z całego serducha :* tak trzymać !!

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULACJE! :) To wspaniale. Dajesz radę!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję i zazdroszczę - ja w tym roku robię dopiero licencjat. a trzeba mieć czas na takie placuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku.. licencjat ... kiedy to było haha :D Najlepszy okres w życiu, wspomnisz Moje słowa :D

      Usuń
  6. Moje gratulacje! :))
    Wsapniałe placki na taką okazję! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) A placki idealne, pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń