Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


186!

Owsianka z cukinią, bananem, cytryną, serkiem wiejskim i gorzką czekoladą.
Oatmeal with zucchini, banana, lemon, cottage cheese and dark chocolate.

Jutro o tej porze będę Magistrem fizjoterapii ;)


A co do dzisiejszego śniadania... Banan i cukinia w owsiance to doskonałe połączenie. Ten duet zawsze zachwyca Moje podniebienie ;) No i zapomniałam o dodatowym serku wiejskim! Czyli nie duet a trio  - haha
Gęsta, pyszna i bardzo sycąca. Bardzo polecam ;)

11 komentarzy:

  1. Dawno cukiniowej u mnie nie było, z bananem rzeczywiście pychotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie jadłam tej cukiniowej. Czas wrócić do tego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to trio zarówno moim ulubieńcem - pyszne, sycące i zdrowe śniadanie :)
    gratuluję pani Magister :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzzoooo smacznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się boje takich połączeń jak owsianka + cukinia lub owsianka + szpinak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze pisząc - początkowo zapierałam sie nogami i rękami do cukini. A szpinak to wogóle kosmos. Ale złamałam się, pierwsza była waśnie cukinia z bananem. Oj nie żałowałam ani jednego kęsa ;) i czuje że do szpnaku niedługo się odważę ;)

      Usuń
  6. Biegnę po cukinię! Trio doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam połączenie cukinii, banana i gorzkiej czekolady. Jak nie wiem co zjeść na śniadanie to wybieram właśnie te składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wpadałabym na cukinię w owsiance ! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to bardzo popularny dodatek :) Warto go dodać, owsianka zyskuje bardzo gęstą i pyszną konsystencję.

      Usuń