Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


Sir William's Tea


"Sir William’s to najwyższej jakości herbata stworzona ze starannie wyselekcjonowanych listków.Charakteryzuje się wyjątkowym, głębokim smakiem i niepowtarzalnym aromatem, zdolnym zadowolić każdego, nawet najbardziej wymagającego smakosza" ... 

Mnie zachwyciła i zadowoliła jak żadna inna! Delektowałam się nią do samego końca - a suche dno mnie zasmuciło ... zapragnełam więcej :)


Tak, nie żartuję. Nie pamiętam kiedy ostatnio byłam tak zachwycona herbatą. Więc cieszy mnie fakt, że do odkrycia mam jeszcze 11 innych smaków ;) Z pewnością każda kolejna wywoła uśmiech na Mojej twarzy...


Polecam odwiedzić stronę Sir William's oraz ich Fanpage na FB 
gdzie co chwila wrzucają super konkursy oraz wyjątkowe promocje na herbaty :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz