Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


183!

Pełnoziarniste nalesniki z nutellą, twarogiem, bananem i cukrem pudrem.
Whole-grain crepes with nutella, curd, banana and powdered sugar.

Wczoraj po dłuższej przerwie biegałam. Cudowne uczucie ;) W dodatku w twarzystwie Mojego chłopaka. Nigdy nie byłam zwolenniczką biegania z druga osobą, aż do teraz ;)




3 komentarze:

  1. Bieganie w towarzystwie ukochanej osoby jest cudowne - wiem coś o tym ;)
    A naleśniki cudne ! Porwałabym jednego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naleśniki? ojjj muszę zrobić, twoje skutecznie mnie do tego podkusiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może z takim towarzyszem to i ja bym polubiła bieganie we dwójkę ;)
    ale wypasione naleśniki! <3

    OdpowiedzUsuń