Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


182!

Kakaowe Puddingowe "ciacho" z kaszy jaglanej nadziane masłem orzechowym oraz twaróg z rozgniecionym bananem
Cocoa millet pudding "cake" stuffed with peanut butter with banana curd.


Kakaowe Puddingowe "ciacho" z kaszy jaglanej nadziane masłem orzechowym

  • kaszy jaglanej ok 60g
  • otrębów owsianych i żytnich po 2-3 łyżki
  • kaszy mannej łyżkę 
  • kakao
  • słodzidło wg upodobania
  • mleko
  • masło orzechowe
Wszystko gotujemy do uzyskania gęstej konsystencji. Przelewamy połowę do miseczki, kładziemy na to 2-3 łyżki masła i zakrywamy resztą kaszy. Wsadzamy na noc do lodówki. 



5 komentarzy:

  1. U mnie też dziś masło orzechowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łooo mamusiu... Coś fantastycznego <3 Trzeba koniecznie wypróbować :) Poza tym pierwsze zdjęcie bardzo mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciasto jak ze snów :D ze wszystkim co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł na ciacho :) co prawda nie przepadam za bardzo za zimną jaglanką, ale myślę, że taki pudding by mi posmakował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm płynne masło orzechowe . Jak fajnie że mam w lodówce moje domowe napewno się przyda;)

    OdpowiedzUsuń