Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


179!



Słodki pełnoziarnisty Calzone z bananowo-twarogowym nadzieniem i nutellą.
Sweet Wholemeal Calzone with banana-quark filling and nutella.


Gdy tylko ujrzałam cudowne śniadanie Slywi wiedziałam, że kwestią czasu jest zrobienie swojego słodkiego Calzone :):)

A popołudniu znowu ruszam do Poznania :) Do poniedziałku!

8 komentarzy:

  1. wiedziałam, że wczorajsze calzone zrobią furorę... trudno się dziwić zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie kusi calzone! Smakowicie podane! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieróg dobry na słodko i wytrawnie, pełna wszechstronność ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też się czaję na takie calzone :D

    OdpowiedzUsuń
  5. coś tak sobie myślę, że jeszcze nie jedna z bloggerek je zrobi, i w sumie chyba ja też się do takich zaliczę, bo jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń