Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


177!

Serek wiejski z ananasem, bananem i płatkami kokosowymi
Cottage cheese with pineapple, banana and coconut flakes.
Potrzebowałam czegoś co by mi humor poprawiło. Mam doła ostatnio... Zdjęcia słabej jakości, robione telefonem komórkowym niestety... Pośpiech a co :P 

5 komentarzy:

  1. Mam ochotę na serek wiejski i banana, i to tak teraz, przez Ciebie :D Koniecznie muszę dziś kupić, bo uwielbiam to połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, ale połączenie. Zjadłabym, ale nie wiem czy by mi to smakowało. W sumie, dopóki nie spróbuję- nie dowiem się :))

    OdpowiedzUsuń
  3. U lala jak tropikalnie ! Przypominają się wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. serek wiejski z bananem dzis i u mnie, połączenie the best! :)
    i ja się od razu uśmiechnęłam na widok zdjęcia, hehe ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. takie tropikalne śniadanie :) nie ma to jak wiejski <3

    OdpowiedzUsuń