Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


176!

Budyniowa waniliowa owsianka z bananem, kakao i masłem orzechowym
Vanilla pudding porridge with banana, cocoa and peanut butter.


Bo nie ma nic lepszego jak owsianka na śniadanie :)

6 komentarzy:

  1. popieram! i najlepsze są te sycące, z klasycznym połączeniem dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne, klasyczne połączenie banana i masła orzechowego :) Nie wiem jak to robisz, ale Twoje zdjęcia jakoś szczególnie mnie urzekają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ją zrobiłaś? Dodałaś budyń, czy jak? (Niestety jestem zielona w temacie owsianki, a bardzo chce spróbować ponieważ każdy ją zachwala :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszanke platkow owsianych z otrebami (zytnie/owsiane), siemieniem lnianym i zarodkami pszennymi gotuje na mleku. Tutaj dodalam jeszcze banana. Rozpusczam 2 lyzki budyniu (ok.10g) w 1/2 szklance wody i dodalam do gotujacej sie owsianki. Mieszam do uzyskania gestej konsystencji :) wrzucasz to na co masz jeszcze ochote i tyle. A i jeszcze slodzisz cukrem, brazowym cukrem, miodem lub innym slodzidlem.

      Usuń