Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


174!

 Zapiekana tortilla z jabłkiem, serem i żurawiną. Kawa z mlekiem.
Baked tortilla with apple, cheese and cranberries. Coffee with milk.


9 komentarzy:

  1. tortilla z słodkim nadzieniem :3 to lubię !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, ciekawe :) Ja wolę tortillę w wersji wytrawnej, ale to nie znaczy, że na słodko nie może być dobra!

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczę, ależ bym pochłonęła! jestem fanką tortilli

    OdpowiedzUsuń
  4. Serem żółtym? Ciekawe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba wypróbować tortilli na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawe, oryginalne i na pewno pyszne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na cieplutkie, jesienne śniadanko :) aż sama wypróbuje niebawem ;) Sama robiłaś torrtilę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem leniwa i użyłam kupnej :D Pamiętam że kiedyś próbowałam zrobić ale nie wychodziła ;)

      Usuń