Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


173!


Bananowo-kakaowy serniczek z Tofu w słoiczku.
Banana and Cocoa cheese cake with tofu in a jar.

Mój pierwszy raz z serkiem Tofu. Muszę przyznać że w takim sernikowym wydaniu jest rewelacyjny :) Bardzo szybko opróżniłam słoiczek :)


  Bananowo-kakaowy serniczek z Tofu

Dodatkowo: Orzechowe musli i herbatniki

4 pierwsze składniki miksujemy na gładką masę, dodajemy rozpuszczoną w wodzie żelatynę (nie za ciepłą). Na dno słoiczka kładziemy warstwy:  musli, mase sernikową,musli, masę sernikową, pokruszone herbatniki i masę sernikową wymieszaną z kakao. 2 herbatniki łamię na pół i wbijam w masę. Słoiczek wstawiamy do lodówki na noc. Rano zajadamy :):)


6 komentarzy:

  1. świetny poranny serniczek ! muszę gdzieś znaleźć tofu, bo jak zwykle jeszcze nie próbowałam, a już od dawna miałam go kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jadłam nigdy tofu, a strasznie chciałabym spróbować ;d ten serniczek wygląda bardzo apetycznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Tofu na słodko? Idealnie! Porywam przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim wydaniu sama bym chętnie tofu spróbowała! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dopadnę tofu to od razu robię ♥

    OdpowiedzUsuń