Moje zdjęcie

Cześć! Witam każdego kto pojawia się na Moim blogu. Moich stałych bywalców jak i gości, którzy mam nadzieje również zostaną obserwatorami :)
Kilka słów o mnie? Fizjoterapeutka zamieszkująca Warszawę, lubiąca marzyć, wyczulona na piękno oraz wrażliwa na potrzeby innych. Nałogowo czyta książki, zdrowo się odżywia i ze wszystkich posiłków najbardziej uwielbia śniadania, wróć! Kocha śniadania - tak lepiej :D Swoją miłością do śniadań dzieli się właśnie z Tobą na tej stronce :)


160!

 Quinoa z mlekiem, śliwkami, bananem, pestkami słonecznika, masłem orzechowym i cynamonem
Quinoa with milk, plums, banana, sunflower seeds, peanut butter and cinnamon.

 Budzik nie zadzwonił bo telefon się jakimś cudem wyłączył. Wybiegłam z domu bez śniadania. Zapomniałam zabrać ze sobą kilku rzeczy i troche mi się oberwało od promotora. Lekko i w formie żartu ale i tak mnie to przybiło. Jestem osobą która musi mieć wszystko poukładane i zrobione jak należy. Mój dzień jest zaplanowany z góry, co do minuty i jak coś się zmieni to całość idzie się .... Tak jakby świat mi się kończył. Ta cecha bardzo mi przeszkadza i daje mi nieźle w kość.
Frustracja i gniew ustąpiły gdy tylko usłyszałam że moja praca dyplomowa jest tak dobra że powinna być opublikowana. Wszystkie emocje zaczeły się tłuc i kotłować we mnie - istny chaos który nadal mnie nie opuszcza.
Mój żołądek dał o sobie znać dopiero w domu.


3 komentarze:

  1. no widzisz- ten poranek wcale nie był taki zły! Moje gratulacje! :**
    U mnie też dziś to przepyszne połączenie śliwek z bananem! Całość musiała się doskonale komponować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję dobrej pracy :*
    takie śniadanie zdecydowanie wynagrodziło to poranne zabieganie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję cudownej pracy! :)
    Ślicznie podana quinoa, a jaka smaczna :D

    OdpowiedzUsuń